Påskdagen

Idag har jag gjort en del, fast jag har vart rätt trött..sov knappt nå inatt..vakna, sen kunde jag inte somna om..låg och tänkte massa..vakna vid 9 av barnen så gick upp..:)

Suttit ute några timmar i solen, så nu har alla fräknar kommit fram..;p Riktigt skönt att vi går mot varmare tider..:)

Jag och Sammi åt lite glass och myste innan dom åkte hem te Värmland igen..blev rätt tomt :/  Men får nog se dom igen snart..och då kanske en liten skrutt till har kommit till världen ♥

Sammit äter glass :)
 
och apelsin..




Efter brorsan åkte hem så fick jag nå ryck..så nu har jag städat hela brorsan gamla rum..för d var saker och ingen ordning nåstans..så nu ser dt mkt fräschare ut :) Hitta gamla saker sedan jag var liten..teckningar, böcker osv..rätt roligt :) 

Städade även mitt rum och imorrn blir dt tvättstugan och hyllan i vardagsrummet..lika bra och passa på när man e på G ;)
Efter städningen så åkte jag, farsan och Erika iväg på en joggingtur...ca 5 km sprang vi. Gick faktiskt rätt bra..inte så tungt, men nog känns dt man är otränad..;p Härligt väder var d oxå..perfekt..

Tänkte ju möjligtvis springa en tävling i sommar..finns olika sträckor, men ska nog ta 1,4 mil :) Farsan ska ju ställa upp så då klarar nog jag dt oxå..;) Har man ju iaf ett mål..;)

Nu är man så dära härligt trött..så först ska jag ta mig lite kvällsmat, duscha och sedan blir det nog tvn en stund..:)

Hoppas alla har haft en mysig påsk ♥



Längtar te sommaren..








Kommentarer
Postat av: Elin

snygging ;) PUSS

2009-04-20 @ 20:47:58
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0