Onsdag

Idag gick jag upp i tid för att följa med Sandra in till Mora..hon skulle besikta bilen som gick riktigt bra :) Tog oss en sväng in på ÖB med..

Sedan blev dt fika hemma hos mig, även Erika kom :) Därefter åkte jag och Sandra upp te Slättberg för att släppa ut Pyrre :)

 
Även lille Molly var med :)
 

Har även klippt och färgat håret idag..skönt..sedan har jag bara umgåtts med Sandra och Erika...blev pizza och kortspel :)

Nu ska jag packa lite inför morgondagen...ska först till sjukgymnasten för mitt knä, har fått en inflammation i patellarsenan, så äter Voltaren nu..så ska jag få lite råd imorgon hur jag bäst ska träna upp benet..måste ju halta fram mig för dt mesta, tråkigt med nåt sånt nu när man väl hade kommit igång med springningen..men har tagit i för hårt i början...;p får skylla mig själv...

Sedan imorgon blir det Älvdalen..jag, Erika och Sandra ska först äta gott hemma hos mig, sedan åker vi upp till fest och badtunna :) Fint väder skulle dt bli med, perfekt ;)

Nee nu jag ska gö lite nytta innan jag ska sova..

Kram





Kommentarer
Postat av: Anonym

vekling

2009-04-30 @ 01:58:35
Postat av: Fanny

Visst kan jag fixa dina naglar.. utbildningen är jätte rolig och man lär sig grymt mycket.. Kram

2009-05-01 @ 12:25:54
URL: http://pintet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0