Långfredagen

Idag gick jag upp i tid för att åka och fiska...kom fram vid 10 tiden, då var dt rätt mulet...eftersom dt var rätt dålig is i början innan man kom ut..man trampa ner en bra bit i vatten...så fick jag lov att låna farsans stövlar..som dt var strl 43 på ;S

Sedan hade barnen inga bra skor så jag fick lov att bära Sammi en bra bit tes d blev bättre..fram och tillbaka från bilen, sedan åkte vi te en ny sjö..där jag även fick pulsa med han i famnen i snö som gick te knäna på en..sedan samma sak på denna is..så nog har jag fått min motion idag haha ;p
 Värre när man hade så klumpiga skor ;p

Dessa stövlar hade jag på mig..haha ;p


Solen kom iaf fram senare..blev riktigt varmt och skönt, så har fått lite färg i ansiktet idag..
Inge fisk fick jag inte heller..kände dt bara var nån där och kikade läget..;p Dom andra fick iaf nån fisk..abborre och mört ;)
Julia drog upp den första fisken..sen fick även Sammi :)
 ♥



Hemma idag så har vi ätit lite påskmat och myst..kikat på Så Ska Det Låta och lite av Talang..:)

Nu ska jag ta mig lite kvällsfika..känner d kurrar i magen..sen blir d nog att mysa ner sig i sängen..kika en film..
Man blir så skönt trött när man har vart ute hela dagen :)

Imorgon skulle d tydligen bli ännu finare väder än idag..så då ska jag iaf sola ;)

Kram













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0