Skärtorsdagen

Idag kom brorsan, Cina och barnen hem till oss..var längesen jag har träffat dom nu så var riktigt trevligt :)
Fick även en födelsedagspresent av dom..en turkos Billabong bikini och presentkort :)
Ätit go mat och så har dom visat bilder ifrån deras Thailand resa..:)

Kan även säga att snart kommer dt en te liten skrutt i familjen..brorsan och Cina ska ha barn igen nu i juni :) Ska bli riktigt mysigt..♥

Erika kom hit en sväng på kvällskvisten..fick en påskpresent av henne, 2 st riktigt fina ljuslyktor som ser ut som en ros..svart och vit :) Tack gumman!

Såklart blev d lite bus med mina hjärtan..Sam och Julia, har saknat dom riktigt mkt...
Det bästa jag har ♥
 
 
 

Senare tog jag och Sammi och en svängom till Larz Kristerz ute i köket..haha ;p
Nu vill jag ha egna barn..hehe ;p

Ne nu har jag myst ner mig i sängen..ska kika lite Vänner..:)
Imorgon ska vi åka iväg och fiska..skulle ju bli fint väder, så hoppas man blir lite brunbränd..tar ju bra ute på sjön :)

Hoppas ni har haft en bra dag!
Kram




~You know I'll never go




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0