Så äre..

Idag har jag inte gjort allt jag skulle göra..men några saker kan jag iaf stryka från listan ;)

* Laga lunch
* Beställa tågbiljett till Arvika

* Tvätta
* Köpa hårfärg

* Skriva ut CVn, och söka lite x-tra jobb, (vill ha mera pengar)
* Ta en långpromenad
* Städa

Så imorgon blir det att söka lite jobb ist, sedan ska jag faktiskt träna imorgon kväll..jag, Erika, Sandra och Linnéa ska gå på mage och rygg på Spenst ;)

Erika har även hunnit färgat håret på mig nu på kvällen..köpte foxy brown, men vet inte rikigt vad det blev för färg, men e nöjd med resultatet.. ;)
Men vill ha tillbaka denna hårfärg igen--->      

Blev en tågbiljett idag oxå till Arvika på fredag, e framme kring 18.00 tiden i Arvika..så blir det hem till brorsan och lämna saker sedan ska jag väl fara iväg till Jessie, så ska vi dricka och mysa lite..sedan drar vi ut en sväng på krogen :) Känns som d var evigheter sedan man var på Tiki Room ;)

Ohh e så sugen på nå gott oxå..men ingen aning vad jag ska äta..köpte Marianne i tax freen hem från Bulgarie resan.,.men nu e jag rätt less på d efter att ha proppat i mig hundra såna varje dag ;p

Ne tror jag ska tina upp några blåbär ur frysen och äta..e så gott och nyttigt ;) Kanske kika några Vänner avsnitt? ;p
   +    

Aaa dt får faktiskt bli blåbär och Vänner nu så ser vi vad jag hittar på senare..ska då inte lägga mig på ett bra tag ;)

Bye bye så länge..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0