Trötter..

Sov knappt nå inatt..låg och vred på mig ett bra tag innan jag somnade.. 01.00 inatt somnade jag till slut..sov 3 timmar..var inte lite trött i morse när jag körde till jobbet, trodde jag skulle köra av vägen ;p

Men blev piggare när jag kom fram..men nu när jag kom hem och satte på Iron Man på datorn så var det inte långt ifrån tes jag halvsov och Erika undrade vad jag höll på med när jag sov på matbordet.. haha 

Såg en kändis idag på flygplatsen..Eva Dahlgren--->
kanske inte så mkt att se då, men lite roligt var d :p  
Så fort jag sa te Pettan att jag hade sett henne så börja han sjunga på Jag klär av mig naken..shalalal..herregud ;S Visste inte att hon hade gjort den låten, och den är ju inte spec bra :S Haha..

Träffa även min bror, Cina, Julia, Sam och Oskar idag på flygplatsen..följde med dom in på utland och åt på Pizza hut och sprang även runt med barnen i Tax Freen ;) Roligt och få träffa dom lite..helst min älsklingar Sam och Julia

  ♥ 



Nu väntar jag på att Idol ska börja..sedan ska jag försöka lägga mig i tid ikväll..;) Ohh nu är det inte långt kvar tes Arvika, skönt och åka bort lite..blir säkert en mysig fredagkväll :) ♥

Ne jag säger som Chandler..whopppa ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0