Torsdag

Idag började jag med 05.00..så gick upp 4..dt skulle verkligen förbjudas att få börja så tidigt, helt sjukt ;p
Idag var jag tröttare på jobbet än igår..men såg en kändis idag med som gick igenom slussen..haha
Såg nämligen Daphne Leon och hennes karl---->

Hon var med i Paradise Hotel 2005, kom ihåg att jag följde det..har även träffat Gregory och Henrik därifrån haha

Jag borde börja packa klart inför morgon, för åker direkt från jobbet till Arvika..får åka med Bilal in till Oslo efter jobbet, så slipper jag ta tåg :) Erika är så snäll och skjutsar in mig halv 5 imorg bitti till jobbet..♥

Idag tog jag på mig x-tra arbete..så nästa vecka jobbar jag,mån, tis, ons, tors..ledig fredag, jobbar lör, sön, mån, tis och onsdag..Så blir 9 dagar med en dag ledigt..money money ;)
Sedan går jag på långledigt en vecka så ska hem till kära Dalarna :)

Hungrig är jag med..åt pasta förut, men nu e jag sugen på fil, flingor och blåbär, såå gott tycker jag ;) E otrooligt sugen på Ramlösa med, men d har dom ju såklart inte här i Norge :/

Längtar tes imorrn nu..var längesedan jag träffade Jessika nu, så ska bli roligt att hälsa på henne :)  ♥


Nu ska jag packa klart inför morgon, ta mig lite mat, duscha och sedan kika på Idol :)

Imorgon blir det party party ;)








http://

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0