Tisdag

Idag har jag inte gjort så värst mkt..packat lite inför Arvika, sedan tvättat igen..

Nu på kvällen så var jag, Erika, Linnea och Sandra på Spenst här i Jessheim och tränade..värmde upp först med cykel, springband m.m....jag känner verkligen hur dålig kondition jag har ;S Måste ta tag i dt hära och börja träna..så nästa lön så ska jag anmäla mig på Spenst..:)
Efter uppvärmningen så gick vi på mage och rygg, höll på en halvtimme..var riktigt jobbigt ;)
Men nu känner man iaf att man gjort något bra idag..;)

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, sedan blir det att sova..e inte trött, men eftersom jag ska upp 04.00 imorg bitti så måste jag försöka sova..hatar verkligen och jobba förmiddag :/ Dt enda som e bra är att man slutar 14.00 så då kan man göra lite saker på dagen sedan..:)
Men imorgon efter jag har slutat så ska jag träffa brorsan, Cina och barnen på Gardermoen, dom ska nämligen flyga till Paris och gå på Disneyworld :)

Nu blir det duschen..
Bye bye..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0