Måndag

Idag är jag ledig så sov ut först..var så trött ;p
Sedan är det rätt fint väder ute idag, så blir nog en långpromenad senare idag..riktigt mysigt när dt är höst och sol ute :)

Annars ska jag försöka göra dessa saker idag:

* Laga lunch
* Beställa tågbiljett till Arvika
* Tvätta
* Köpa hårfärg
* Skriva ut CVn, och söka lite x-tra jobb, (vill ha mera pengar)
* Ta en långpromenad
* Städa

Ska jobba, ons, tors och fredag..sedan efter jobbet på fredag så åker jag till Oslo och tar tåget därifrån till Arvika för ska på kalas på kvällen hos Jessika, sen på lördag blir det väl kanske utgång med Marcus och Eddy :)

Har iaf hela huset för mig själv, brorsan åker till Paris med familjen på onsdag, så ska träffa dom en sväng efter jobbet på Gardermoen :)

Ne nu blir det mat, är hungrig..:/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0