Hockeykväll..

Ikväll så snodde jag Pettans x-box och spelade lite NHL, skitroligt..men e ju inte bäst på det, så sitter och skriker och för världens oljud, Erika sa att dom hör dig nog inte Helene..hon har väl rätt, men man måste ju leva in sig lite i d..;)

Valde ju såklart Mora IK som mitt lag..och Färjestad som mina motståndare, ett riktigt dretlag så tyckte d var lite roligt..:p
 
     

                    
              Åt mina Marianne oxå ;)  

Annars har jag inte vart riktigt på topp idag..tänker en del, men har bestämt mig att jag är fan inte värd allt skit jag har gått igenom..har haft en del jobbiga tider sedan jag tog studenten, (bra tider oxå) men hoppas verkligen att dt ändrar sig snart..

Men dt som skrämmer mig mest är att den personen man har älskat så mkt, känt sig trygg och älskad av har blivit en människa som man knappt vet vem dt är längre..:/ Blir rädd ibland..

Tycker verkligen inte om d för vet att denna person är en av d underbaraste jag har träffat, när jag mådde som sämst så fanns du där.. Bara en liten sak som att se på Vänner är inte samma utan dig..

Det är mkt jag saknar, men vet tyvärr inte hur jag ska bete mig längre..finns alltid här, men känns som allt jag gör blir ändå bara fel..
  Kan inte rå för att tårarna kommer när man skriver dt här..men ville verkligen inte att d skulle bli såhär :/ 

Jag hoppas bara att du förstår att jag kommer alltid Älska dig, finns ingen annan som du..


Ne nu får jag väl gå och muntra upp mig med mera NHL... ;p
 
Godnatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0