Bulgarien

Ja, då har vi anlänt i Norge igen..såå sköönt ;) Längtat efter min mjuka säng och riktig mat!!
Haft en helt ok vecka, solat, badat och shoppat i massor :)

Negativa är att en del av oss blev sjuka där nere..de enda som klara sig bra var Sandra och Erika..tur tur..:)
Själv låg man en hel dag bara inne och mådde skit..lite pissigt =/

Hade även mulet, regn och åska de 3 sista dagarna..tråkigt men men..

Har levt på banan, coca cola, vatten och hårdbröd de senaste dagarna.för ingen av oss gillade inte maten så mkt dära :S föresten så blev vi sjuka av den så ingen hade lust att äta den mera :S

Så komma hem och äta riktig mat var dt bästa av allt, sedan har jag verkligen saknat all musik på min dator ;p


Lägger upp bilder från resan på min bilddagbok:
http://helene-s.bilddagboken.se

Nu blir det att kika Vänner och mysa i sin egna sköna säng :)

Veckans mening från resan:

Knack knack

- Who´s there?

- Me, I Kill You!


Tack för resan, ni är underbara <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0