Söndag..

Ohh sitter här och längtar te nästa sommar redan..vi tänkte ju ta ledigt ca 2 månader och bara åka runt på massa tokigheter ;)
Hade ju velat åkt på både Hultsfred och Sweden Rock..får se va d blir ;p
Så nu blir det att tjäna massa pengar och lägga undan..;)
Längtar sååå..!


Iron Maiden - Fear Of The Dark





Var med Pettan till Esso en sväng..köpte lite gott, var skönt med en uppfriskande promenix :)
Tänkte jag skulle göra nån macka och te sedan ska jag vänta tes Batman Begins börjar på norska 3:an..

Börjar inte förrän 14.00 imorgon så dt  är ju skönt..sovmorgon ;)
Imorgon åker även Erica och Pettan till Dalarna..så blir själv här i lägenheten tills på tors när ja åker ;)

Men nu ska jag gå och göra nån macka..
Hoppas alla har haft en bra helg ♥







Kommentarer
Postat av: Fanny

Det går bara bra.. =)

2008-10-06 @ 09:41:39
URL: http://pintet.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag kommer oxå hem på Torsdag.. =) jag ska umgårs med dinana.. funderar på att höra om vi ska gå ut.. ä fest sugen jag.. var ett tag sen man festa nu... =)

sj? puss

2008-10-06 @ 11:16:44
URL: http://pintet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0