Trååååkigt..

Usch va tråkigt jag har..o röksuuugen e jag med, blir tokig..har aldrig vart så här ;S Tänker inte gå och köpa cigaretter..e så jäkla dyrt ändå här i Norge :S Spar mig till veckan när jag åker hem ;p

Festsugen är jag med..bara problem här haha..sitter och tänker på hur roligt d hade vart och festat i Arvika ikväll :/
Men jobbar tidigt hela helgen, så blir en lugn helg..bra är väl d med :)

Pratade på om Halloween förut..är ju inte så långt kvar tes dess, ingen aning riktigt vad jag ska göra då, men kanske blir Arvika el Mora ;)

Hade ju en rätt rolig fest låångt upp i skogarna för 2 år sedan..låna en jaktstuga och hade Halloween fest ;)
Men den var faktiskt rolig..haha

   

   

   

Knäppte ett fint kort från min cam idag på Ica, mig och Pettan..

Snyggt va ? ;)

Nu blir det Idol kl 20.00 så får väl kika på d..sen ska jag duscha, sedan blir d sängen eftersom jag ska upp tidigt..såå booring, men d slutar i att jag somnar kanske 1 inatt så får sova max 3 timmar :S


AC/DC - Rock `N Roll Train



Love Them ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0