Torsdag..

Jaaa idag gav jag mig ut i slaskvädret för intervjun på H&M, gick bra iaf..dom skulle höra av sig om jag gick vidare, men lät postivit iaf ;) Träffa Sanny på centret så vi gick och kikade lite..längtar nu tes dom nya affärerna öppnar..för vill ha en ny vinterjacka..:p

Annars har jag nog mest tagit d lugnt idag..lagat mat..gjorde korv i ugn med potatismos, gött ;)
Men har även gjort en fin snööögubbe..haha..



Made by Päärtan and Helene

Imorgon tar jag tåget till Arvika...blir en lugn fredag, ska vara barnvakt åt Sammi och Julia  :)
Mina älsklingar  ♥

  

Lördagen blir dt iaf feeest..ska på förfest först..kanske hos Christine nu ;p Sedan blir dt Tiki Room..dom har att man vinner nå pris till den som e bäst utklädd, men jag ska tyvärr inte klä ut mig..har inte haft tid att fixa nå men men ;p
Ska bli skooj ändå ;) E festsugen nu..

Ne ska duscha jag..sedan ska jag mysa ner mig i soffan 21.30 och kolla på Prison Break, love it ;) Dom ligger iaf före här i Norge..mohaha

Men ska skicka en liten hälsning från Päärtan och Erika oxå ;)



Tyckte AC/DCs nya album var riktigt bra..Rock N` Roll Train är en favvo..men tycker denna e bra ;)

AC/DC - She Likes Rock N´ Roll



Nu läängtar jag tes jag får se dom..ohh ;D


Nee duschen nästa..
Puss ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0