God Morning..

Jaha som ni ser så kom jag och Pettan överlevandes hem..hände en liten sak på vägen hem..mitt träben började krångla..kände även d hemma, men vakna nu och allt fungera som d skulle..haha
Pettan fick nå stå ut med mina filosof tankar..pratade om UFOn osv..inte för att jag tror på ufon men nåt liv måste dt ju finnas någon annanstans?

Fast...jag kom ju fram till slut att alla Leksingar kommer ju från nån helt annan planet..för normala e dom ju inte, el hyr Pettan? :p

Vi hade iaf trevligt hos Mia och "Big Brother gänget"...satt och prata skit ett tag, sedan bestämde vi oss för en fotbollsmatch, Jag, Pettan, Mia, Bella, Isabella, Alexander och Jens..måste göras om :)

Lite pics från gårdagen

   

Nu ska jag göra gröt..gjorde även igår med och då undrade Erika vad jag höll på med..jag hade nämligen fil med gröten..o äppelmos, dt e faktiskt gott..provvva :)

Sedan ska jag och Elli åka iväg till flyporten..lämna lite saker och skit..och jag ska söka jobbb..

Men innan jag sätter tänderna i gröten..så ska jag visa Pettans "gitarrskola"...han satt nämligen här igår och visade mig hur d skulle gå till..hmm..men kan ju säga att du har då kommit mkt längre än mig när d gäller gitarrspelande..

Pettan the man..visar er "Wild Thing" :p



Ne nu ska jag göra lite nytta..haj haj ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0