Tisdag..

Idag gick jag upp kring 10..skönt och sova ut en dag :) Sedan åkte jag in till Mora för och tatuera mig
Mee today..:p --->

Var i Mora ca 2 timmar..var hos en tjej som heter Camilla, riktigt duktig e hon :)
Detta blev resultatet:
 



Men den e inte klar än, ska fortsätta mera längs sidan..men dt gör jag någon annan gång ;)

Annars har jag inte gjort så mkt idag, varit till min faster och fikat..hennes goa bullar ;p

Imorgon ska jag träffa Emmis en sväng, tråkigt att dagarna går så fort när man e hemma..åker ju tillbaka på torsdag :/

Men blir ju flera gånger..nästa gång blir nog Arvika..barnvakt möjligtvis ;)

Men nu ska jag ta mig en kvällsmacka och sedan krypa ner i tv soffan lite..












Kommentarer
Postat av: Morgan

Snygg tatuering. Vad är planen med den sen då?

2008-10-14 @ 22:38:36
Postat av: Helene

Tackar :) Jag ska fortsätta i samma stil en längre bit upp, sedan så är jag nöjd :)

2008-10-14 @ 23:35:32
Postat av: camilla

Så fin den blev!! Idag har jag tagit ledigt från jobbet till grövelsjön! ska bli så skoj att umgås där uppe:)Men vi får försäka ses innan det också! ringer eller smsar någn dag! kramar

2008-10-16 @ 21:49:46
URL: http://rudi.blogg.se/
Postat av: camilla

Så fin den blev!! Idag har jag tagit ledigt från jobbet till grövelsjön! ska bli så skoj att umgås där uppe:)Men vi får försäka ses innan det också! ringer eller smsar någn dag! kramar

2008-10-16 @ 21:49:50
URL: http://rudi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0