Tankar..

Satt och tänkte att jag faktiskt saknar Sverige en del..jag trivs bra här i Norge och allt, ångrar ingenting att jag åkte hit..men man har ju inte nåt riktigt liv här, dt e ju typ bara jobb o så..klart har träffat massa nytt folk här och alla fester här är skitroliga..
Men i Sverige trivs jag bäst..;)

Min plan är ju att tjäna ihop en del pengar nu så jag kan resa och även gå en utbildning i Karlstad, dt är ju dit mitt mål är att flytta sedan..för Orsa vill jag inte bo, sedan Arvika finns dt inte så mkt inom utbildning..

Så en lägenhet i Karlstad, gå utbildning till Nagelterapeut och jobba xtra medans..:)
Kan ju hoppas den planen går i uppfyllelse..och lägger man undan massa pengar så kan man köpa massa fint till lägenheten oxå ;)
Jag älskar ju inredning så längtar bara efter att få mitt eget..;)

Dt bästa med Karlstad är ju att jag har nära till Arvika där brorsan och många vänner bor <3

Har även lärt känna 3 tjejer ifrån Karlstad, Anna, Thea och Johanna..
      
Riktigt goa tjejer..så e ju skönt att veta att man känner nån där :p

Nje..börjar bli lite sömnig i ögonen..men kan inte sova, har inte kunnat gjort dt på många nätter nu..tänker nog för mkt :/

Sitter och lyssnar massa musik ist..har alltid gillat denna låt..underbar ♥

Goo Goo Dolls - Iris



And all I can taste is this moment

And all I can breathe is your life

Cause sooner or later it's over

I just don't want to miss you tonight....

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0