Sunday..

Jahapp..gårdagen började iaf med att jag skulle göra en kladdkaka..men blev så förbannad..jag hade typ lagt i alla ingredienser i bunken..skulle bara slänga i nåt litet te..ja då börjar elvispa gå av sig själv..;S Så hela bunken föll ju i golvet upp och ner..då gav jag upp haha...så morsan fick göra klart den ;p

Sedan åkte vi ner te Iris och Harry..han fyllde år så vi va ner med present och fikade ;)
 Fick träffa hela gänget..blev ännu mer sugen på att skaffa MC kort nu när min kusin har..satt och pratade där om motorcyklar och allt..nästa år ska jag få ut och åka med han..
Så nu jäklar jag ska jag jobba och lägga undan massa pengar..först te en utbildning jag ska gå i Karlstad sedan MC kort..;) Fy va roligt..tänk lilla jag komma åkandes där ;)

Detta är ju mina dröm cyklar..
 

Så snygga....
Det finns sååå mkt fina MC...men helst hade man ju velat haft en Harley Davidson ;)

Jag vill då helst inte ha nån sport mc iaf..

En dröm som måste gå i verklighet ;)



Efter jag vart på kalas..så bestämde jag mig för att åka in te Mora och hälsa på Madde och Kristin..fråga om jag ville hänga med på fest, oo d var så läängesen jag träffat dom så var riktigt skoj ;P

Satt hemma hos 2 kompisar te dom och drack..sedan gick vi ut på krogen ;)

  

 

Tack för den kvällen ♥



Idag har jag inte så så värst mkt..vi åker tillbaka te Norge imorgon..så har väl packat och tvättat lite..shit dagarna går ju så fort när man e hemma ;S Men just nu längtar jag te nästa helg..halloweeen ;p
Måste ju fråga brorsan med om d går bra att jag kommer hehe..

Joo följde faktiskt med Sandra och Tom in till Mora och hämtade Linda (Sandras syster)..fick se hur hon bodde..sedan hjälpt med en soffa osv..sedan bråka jag lite med Tom, o han slog mig skithårt på armen..så kommer säkert få världens blåmärke där nu..o klämde tummen mellan soffan och dörren men..herregud va klantig jag ska vara jämt :p

Nu ska jag äta lasagne..sedan ner te mormor och städa undan på hennes balkong inför vintern..så kanske vi ska se en film ihop ikväll, hade velat sett Robert Gustavsson nya dvd..Lösvikt el va den hette..;p

Så imorgon blir d Norge igen..på tisdag ska jag på intervju, så hoppas man får jobb snart..så man kan sitt MC kort snart..hihi ;)

Ha en bra kväll ;)







Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vill du ha en minimoto? bara så du vet är den till vänster ingen motorcykel

2008-10-26 @ 21:08:09
Postat av: Helene

Haha I Know, men den e snygg ;p

2008-10-26 @ 22:36:57
Postat av: Anonym

ja den går i max 70

2008-10-27 @ 00:19:40
Postat av: Päärtan

är ingen minimoto

s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/18245781.htm?ca=6s

2008-10-27 @ 12:53:46
Postat av: Anonym

ingen mc heller, leksak.. men äre drömhojjen så äre, får inte köras på väg och behöver inget kort

2008-10-27 @ 14:22:12
Postat av: Helene

Haha jaa....men lilla jag skulle väl passa på en sån? ;p

2008-10-27 @ 22:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0