Sunday

 Idag har min morbror och hans familj vart och hälsat på oss, Jörgen, Åsa, Linda, Jonas och Ammi :) 
Ätit go mat och bara umgåtts, riktigt trevligt :) 



  
Ammi är 2 år och världens gullunge ;) 

Sedan hämtade jag Erika och Pettan i Mora, så passa vi på att köpa massa mat till Norge..för dom åker ju tillbaka imorgon, men jag åker ju inte förrän på torsdag..sköönt ;)



Igår så tog jag bilen in till Lisa..satt där och toka oss tills Camilla kom, var så längesen vi såg varann så vi fick nog båda en tår i ögat ;)
Vi spela Guitar Hero och åt vindruvor och prata i gamla minnen, sedan så fick Camilla en idé om vi bara skulle gå ut och dansa..ingen av oss drack eller hehe

Så vi begav oss till Wasa stugan, men var såå mkt folk..och mest i dom yngre åldrarna..vi kände oss lite gamla haha..men skit samma tänkte vi och ställde oss i kön..stod där säkert mer i en timme så säger han att dt är fullt och inga mer fick komma in..roligt :/
Så vi tog bilen ist och åkte runt lite i Mora..sedan träffade jag på Fanny så fick hon åka med mig till Orsa på natten ;)

Lite bilder från igår..;)
   

  

Tack för en otroligt rolig kväll tjejer ♥

Nu blir det nog sängen snart..e sjukt trött :/ Måste upp tidigt imorgon med..ska försöka få tag på  AC/DC biljett till Oslo, annars blir dt en annan utväg..jag SKA ha en iaf ;) That´s it..

Gonatt på er alla!



Kommentarer
Postat av: Theres

Hej! Va synd att jag inte kunde följa med till er i lördags. Det hade varit roligt! Vi får ses nån annan gång... Ha det bra! Kram Theres

2008-10-13 @ 18:56:15
URL: http://theressoder.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0