Se dt snööar..

Jaaa dt första jag fick se när jag gick upp idag var detta..--->


Snöööö!
Blev alldeles paff när d var så mkt snö och vitt ;p Vi har ändå fått rätt mkt under dagen :)
Men e faktiskt lite mysigt..sen blir d ju inte så mörkt mot kvällen ;)
 
Ohh annars så har man nog fått jobb på dagis..haha skulle få ett riktigt beskedd på måndag ;p Kan nog vara rätt skoj..stackars barn bara som får stå ut med mig ;) Nedå..sen imorgon ska jag på intervju för H&M, så får hålla tummarna ;)

Annars har man idag, städat toalett, tvättat massa, packat osv..
Bjöd även hit Linda och Sandra på mat..kycklingfilé med cous cous ;) Hade på curry på kycklingen..tycker d e så gott ;p



Efter maten gjorde vi lite myys..åt bullar, kakor, kaffe, tända massa ljus och kikade på Miami Ink :)
  


Har faktiskt börjat teckna igen..sitter och skissar på en grej nu..kanske visar upp den när d e klar ;p
Snart öppnar Clas Ohlson i Jessheim..tänkte nämligen då köpa oljefärger och duk..sedan göra en tavla ;)
Har massa idéer i huvve nu..

Har en sak som har med gruppen Kiss och göra..sett den på internet förut..så ska försöka göra en själv..var så otroligt snygg ;)

Ne nu tycker jag dt kan bli helg..






Kommentarer
Postat av: Anonym

ja för de är ju din ide, du såg tavlorna på blocket ja vet.. haha

2008-10-30 @ 00:21:49
Postat av: Helene

Mmm..och jag ska försöka göra liknande för dom var riktigt snygga..

2008-10-30 @ 01:02:06
Postat av: Päärtan

va inte jag där å? ser inte så ut

2008-10-30 @ 11:49:15
Postat av: Madde

Hej Helene! Det var verkligen inte igår man såg dig. Hoppas allt är bra?

Kram

2008-10-30 @ 21:07:47
URL: http://maddemedq.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0