Onsdag

Idag har jag mest legat i sängen..kikat nån film o så, är inte riktigt pigg..ena stunden kallsvettas jag och har världens huvudvärk :/
Fast både Pettan och Ica är sjuka..så d har väl börjat smitta sig =/ Uscha..Är otroligt trött med så skulle kunna sova i hundra år..:p

Men jag fick mig nå spratt senare på kvällen..gick och provade en av mina vinterjackor, den har ju väärldens största krage..så såg lite roligt ut när jag knäppte ihop den hela vägen...

Kanske man ska börja gå så? ;)
 
Men skönt sen på vintern när d e kallt :)

Pettan, Ica och Froske fick ju oxå vara med på kort..haha
  
Sitter och kikar lite kläder och skor på internet...vill verkligen ha dessa Ed Hardy --->
 
Tror d faktiskt få bli såna om dt inte blir en tatuering..ringde och skulle beställa tid idag, men då var han fullbokad en hel månad framöver..:/ så länge vill jag inte vänta..så ska ringa till en annan tatuerare i Mora imorgon, en tjej..hon e med riktigt bra, vet många som har gått till henne o blivit riktigt nöjd, även min moster ;)

Har även kikat på alla tänkbara sidor efter en snygg Rolling Stones tröja, svart..hittar ju men inga fina modeller :/
Hitta en rätt snygg på La Radoute, men då var väntetiden så länge..men kanske är värt d?

Nån annan som vet några bra sidor? :)



Mora vann även idag mot Almtuna borta..blev 0-1 :)
Ska se om dt spelas nån match när jag åker hem så tänkte jag gå på den..;)

Ska faktiskt oxå pallra mig till Karlstad och kolla när Färjestad spelar, tänkte ta dt  nån helg jag är ledig och dom spelar ;) Har ju aldrig vart i Löfbergs Lila Arena..så borde ju åka dit ;) 
Dom vann ju när jag spelade NHL häromdagen..men berodde nog mest på att jag var riktigt dålig haha



Haha satt och kikade igenom våra videoklipp från Bulgarien..
Måste lägga upp ett klipp då jag filmar på bussen på väg hem...alla var nog rätt glada att få åka hem, eftersom alla hade nån sjuka där nere..men faktiskt så saknar jag Bulgarien lite..dt var ett äventyr iaf ;)

Lägg märke till mitt otroliga dalmål..hemskt ;S



Men nu blir det faktiskt sängen och ett avsnitt av Vänner..

Godnatt..







Kommentarer
Postat av: Anonym

för du är ett stones fan va?

2008-10-02 @ 06:16:34
Postat av: camilla

förr fanns det stones tröjor på lager 157 i sågmyra.. fanns både tjej och killmodell. men vet inte om de finns kvar längre.. köpte en där iaf.

2008-10-02 @ 19:46:25
URL: http://rudi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0