Monday..

Jaha..idag har man väl gjort lite vettigt..men inte mkt, e ju sånt pissväder idag..så har inte haft så stor lust  att gå ut..blåser och regnar som bara den ;S

Så nu längtar jag faktiskt tillbaka till Bulgarien lite ;)
  


Imorgon ska jag och Elli iaf åka och lämna våra ID kort och tröjor på flyporten..ska även kika på Adecco och springa på centret igen och söka jobb..fy för detta :S

Men på onsdag så kanske jag åker hem te Dalarna igen..haha..Sanny ska ju hem en vända, eftersom jag inte har så mkt o göra nu så kanske jag kan följa med en sväng hem igen ;)

Men såklart söka massa jobb ändå..tänk om man bara fick ett jobb bara sådär nu..gu så gla jag skulle bli ;)
Men dt ordnar sig..jag e ju inte själv om detta precis..:p


Eeee så festsugen med..längtar verkligen till Halloween, då blir d fest i Arvika iaf ;) Saknar tjejerna där nu ;)
Men undrar om man ska klä ut sig nå..förra året gjorde jag inge spec..kom bara ihåg att jag gjorde en pumpa av en paprika med ...... hmm :p

Året därpå var d ju fest uppe i skogen haha
 

Dt var tider d..haha

Men nu tror jag faktiskt jag och Pettan ska våga oss ut i skitvädret för att gå och hälsa på Mia och gänget i Big Brother huset ;) Önskar oss lycka till! Kan ju hända att vi inte kommer hem överlevande..

Apråpå..så har Pettan gjort en himmelskt gooo sallad idag med pasta, kassler och lite annat skrot..tummen upp för den Pettan :) Kocken i vårat hus..



Men jag säger så här jag..

Jag är int bitter ;)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0