Måndag..

Äntligen hemma efter jobb..slutade 22.00...uscha idag var dt en jobbig dag, så e så skönt och vara hemma..alldeles själv i lägenheten med :)

Tänkte jag skulle ladda ner nån bra film och kika på..men vet inte vilken :S

Beslutade iaf idag att jag ska åka med Anna till Arvika, för hon skulle ändå till Karlstad, så kanske vi åker direkt efter jobbet på onsdag kväll :p Så är jag framme ca 12 på natten i Arvika..så får jag sova hos brorsan ;)
Sedan på torsdag så kommer mamma och pappa till Arvika och hämtar mig, för dom skulle ändå lämna lite saker till brorsan, Gött d ;)

Men nu får dt bli en kvällsmacka och sedan sängen..
Godnatt på er alla ♥









Kommentarer
Postat av: anna

nu har jag hittat hit! jag borde sova jag haha

2008-10-07 @ 00:36:39
Postat av: Fanny

Underbart väder.. =)

2008-10-07 @ 10:21:24
URL: http://pintet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja sen blir de fest :p

2008-10-07 @ 11:54:52
URL: http://daajvidundpaartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0