Lördag

Denna morgon startade inte så bra..först kunde jag inte sova så bra inatt, låg som en orm i sängen..=/
Sen vaknar jag 8 imorse av pappas mobil och kunde inte somna om..
Så gick upp och gick in på Ticnet för skulle ju ha en AC/DC biljett..kl 10.00 släpptes biljetterna och satt i kö innan 10..men ikke fick jag någon biljett, så jäkla tråkigt..:/
Dom verkligen försvann direkt..

Så nu blir det att försöka med Oslo på måndag, annars får jag försöka hitta nån bra på blocket..jag ska på AC/DC iaf..dt är en sak som är säker ;)

Annars så åkte jag, morsan och mormor in te Mora en sväng idag..skulle leta efter ett par skor och kom hem med dessa ;) --->  Detta var min outfit for the day..:p


Men nu ska jag ställa mig och göra kycklingsallad, gott gott ;)
Kanske ska åka in en sväng och hälsa på Lisa och Camilla ikväll..eller så blir dt att dricka lite med Erika..we will see ;)

Ha en trevlig lördagskväll iaf ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

sönn då ja har biljetter haha

2008-10-12 @ 21:04:22
Postat av: Helene

Roligt för dig..jag med snart ;)

2008-10-12 @ 22:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0