Koooooos ;)

Idag var jag upp i tid för jag skulle gå till Adecco på möte..men då ringde hon vid 9 och hade intervju via telefon ist..eller ja vi pratade på vad dt fanns för olika jobb..så ska dit imorgon ist kl 10 och prata om ett jobb vi kanske har hittat..sedan ska jag på intervju för H&M på torsdag med ;)

Sedan på fredag åker jag till Arvika..kommer fram kring halv 4..sedan ska jag väl vara lite barnvakt åt Sammi och Julia :)
På lördag blir det iaf feeest..förfest hos Linnea eller Linda och sedan Tiki Room ;)


Har knappt vart hemma något idag..gick till centret och mötte upp Sandra och Linda, sprang omkring där ett tag..:)
Linda köpte hårfärg så har lekt lite frisör idag..färga och gjorde slingor ;) Vi får hoppas hon blev nöjd hehe ;p
Sandra gjorde en gooo tigerkaka som vi mumsa på ;)
Bestämde iaf för en tacos kväll..så vi handla lite gott och sedan hade vi tisdags koooos..jag, Linnea, Sandra, Linda och Erika ;) Roligt med tjejkväll..blir d mkt skitsnack mohaha ;)
   

  

Vi hade även lite roligt idag åt Erika..hon förstod inte hur Linnéa hade fått ut stolen ur hennes rum..så hon skulle ju försöka få in den igen..kan ju se lite här hur d gick..men gla blev hon när hon äntligen fick in den haha



Nu blir d lite te..tjillevippen ;p



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0