jahaa..

Jaaa då var tisdagen avklarad, var med Elli bort till Flyporten och lämnade saker..fick tillbaka mitt skattekort osv..sedan har vi vart på centret och sprungit runt och lämnat CVn..även vart in på Adecco och beställt tid för intervju på tisdag..så lite gjort har jag fått idag :)

Åkte hem och slänge fram älgstek ur frysen..la in i marinad i 2 timmar..blir så go smak då :)
Sedan gjorde jag, potatis i ugn, sallad och sås till..Mumma d ;p Fick godkänt av Pettan iaf :)

Såhär ser d ut när lilla jag gör mat..fast lovar, d brukar se värre ut haha

  

Pettan han läste i sin bok om lilleskutt och bamse..



Även Sandra kom hit och åt..trevligt :) Efter Sandra kom Ellinor hit och busa..vi kika på Charterfeber el nå på norska 3:an och åt masssa glass :)

Jag åkte och hälsade på Micke, Tommy och Jörgen efter Ellinor vart här..fick skjuts av henne, så snäääll :)
Så vi spelade Guitar Hero...slog micke läättt i Metallia - One mohahaha

Men d var nice att umgås lite med killarna..måste ju slänga ihop nån fest snart :)
   

 Men nu ska jag göra lite te och skorpor mitt i natten..åker ju hem te Dalarna imorgon så blir packning med..

Ne nu får d bli nästa helg...Arvika och Halloween lääängtar..:p Såå festsugen..
Slänger upp en låt som jag har hört under kvällen hos killarna..haha



Gonatt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0