Friday..

Well..idag har jag vart in te Mora med morsan, Sandra och Tom :) Bara kikat runt lite..när jag kom hem så åkte jag ner och tog ut min AC/DC biljett...kändes så jäkla bra att ha den i handen ;)

Får bara rysningar av att se dom här..;p



Har även färgat håret på morsan och mig själv..
Rann verkligen rött ur vattnet när jag sköljde hur mitt hår haha  ;s
Även busat lite med Emil..
  

Senare åkte jag upp till Emma..var där ett tag och umgicks..min syster d ♥


Nu sitter jag här och äter mina cheeseballs och skrattar för mig själv..måste lägga upp ett klipp från somras när vi skulle ut och äta på Olssons brygga..vi e hemma hos Eddy, kolla bara hur roligt d är när dom spelar "Egon" i bakgrunden..sen på slutet säger Eddy att ja har glömt att ta bort linsskyddet, hur ofta har man ett linsskydd på en digitalkamera då? haha

Vikket härligt gäng ;)


Nu tror jag d blir nån film..
Bye bye ♥
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0