Fredag..

Jaa idag är dt en speciell fredag..skulle egentligen börjat jobba 14.00, men ikke..fick reda på igår kväll när jag kom tillbaka till Norge att mitt företag jag jobbar åt har gått i konkurs..så alla som var anställda av dom är nu arbetslösa :S

Blev riktigt chockad..plötsligt har man inge jobb..tur vi får lönen ett tag te..men nu blir det att söka nytt jobb..:/ Dummaste är ju att man har planerat in massa saker framöver..nu vet man inte alls hur d blir :S Men dt ordnar sig säkert..får ta en dag i taget helt enkelt ;) Så svårt är d ju inte att få jobb i Norge..

Dt jag vet nu är att jag ska ha tag på AC/DC biljetter..så man inte fått än, har inte haft tiden nu eller..men nu ska jag försöka ordna fram något..så nån som vet nå kan annars höra av sig till mig ;)
Dt är iaf jag, Pettan, Erika och Johan som vill ha biljetter..spelar ingen roll om d är till Sthlm el Oslo :)


Sedan är dt ju snart Halloween..då blir det fest, kommer nog åka till Arvika :) Dt var nå prat om nå fest hemma i Dalarna oxå..men tror inte jag tar mig dit, lättare te Arvika då :) Längtar..e riktigt festugen nu..
Men tror d kanske blir nån öl imorgon kväll med några tjejer :) Vore ju inte fel..:p

Ne nu ska jag dra mig in mot Jessheim..lite ärenden :)

Bye bye..












Kommentarer
Postat av: Morgan

Lycka till i sökandet, tror nog inte ni kommer att ha nåt problem att hitta nåt nytt.

2008-10-18 @ 09:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0