Dalarna ♥

Nu är jag hemma i kära Dalarna..;) Kom fram ca 16.30 idag..såå skönt.. :) Det första jag få se när jag kommer in till huset e min goa älskling Emil..saknat han såå  ♥
Lika fet och lat som vanligt.. som nu ligger och sover inne hos morsan ;)


Fick även se denna syn--->   
Farsan har köpt sig en trampmaskin hahaha..som både han och morsan ska använda..herregud, som om dom kommer stå nå på den ;) Men jag ska däremot ta mig ett pass på denna nån dag ;p

Min kära faster Iris och Harry har vart hit idag och fikat med oss och firat pappa, eftersom han fyllde år igår :)
Av mig fick han iaf en whiskeyflaska och ett Armani bälte :)
Just nu ligger han bara och jäser i tvsoffan..
 ♥

Men jag ska faktiskt hoppa i säng nu..ska upp rätt tidigt imorgon eftersom vi ska åka till Falun och shoppa ;)

Så detta mys har jag gjort..ska lägga mig och kika på Mumien..3:an sedan en godispåse och Ramlösa - Blåbär breve mig, mys mys :)
 

Goodnight Everybody







Kommentarer
Postat av: Morgan

Välkommen till dalarna. =)

Hoppas det blev en bra shoppingtur.

2008-10-10 @ 19:06:09
Postat av: Helene

Tackar :) Så skönt och vara hemma lite, datorn är föresten mkt bättre nu :)

2008-10-10 @ 22:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0