;D

Nu e jag i Arvika, nästan nyss klivit upp ur sängen, höll på och frysa ihjäl inne i Oskars rum..hade själv dt rummet när jag bodde här (Saknar dt lite..) men inatt var d iskallt där :S Så gick upp och tog mig lite frukost..ska snart ta mig en varm dusch :)
Resan hit igår kväll gick iaf bra, lyssna musik från min dator och prata massa skit ;)

Tänkte jag skulle tagit mig en promenad ner på stan, men tyckte d var så tråkigt väder idag..=/ Men får se hur jag gör..morsan och farsan kommer kanske kring halv 12 tiden med.. :) Sedan bär dt iväg till Orsa senare..:)


Denna vecka på Gardermoen så har dom 10 årsjubileum, så dom ska ha fest både fredag och lördag, men gratis mat och drikka..så skulle ju ha vart där =/ Dumt bara att dt krockade då när jag blev långledig..annars hade jag gått lätt ;)

Iaf så fick min grupp 100 st muffins och dela på igår..så vi fick 13 st var, blåbärsmuffins..såå gott, sedan la jag fram 4 st åt brorsan igår natt innan jag la mig och skrev en liten gullig lapp ;)

 
Nu hitta jag lite lasagne i kylskåpet..så ska äta lite sånt, sedan blir dt en vaaarm dusch :)
Kramen ♥

Aerosmith - Amazing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0