jooo

Jahapp då har man vart på centret och sprungit runt i nästan 4 timmar..och inte köpt en enda julklapp..bara present åt Julia :p
Vet ju ungefär vad jag ska köpa i julklapp åt alla..men hittar ju bara saker åt mig själv..hitta många bra musikdvder jag vill ha..men dt kan jag önska mig ist ;) Köpte mig iaf en tröja på Gina Tricot :)

Var in på en leksaksaffär...hitta min kompis där..en struts..har ju hört att man e lik en sån..hmm jaa kan man se likheten eller? ;) haha



Nu har jag beställt biljett tes imorgon..sedan lagt in julklapp och present..
Nu sitter jag och poppar musik för dom andra i lägenheten :) 

Pearl Jam - Yellow Ledbetter



U2 - Where The Streets Have No Name



AC/DC - Girls Got Rythm



Imorgon bär det av till Arvika..är framme ca halv 4..så måste jag göra lite ärenden, sedan så blir d utgång på kvällen..:)

Nu ska jag se på Prison Break..
Ha en bra kväll



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0