...

Jaa fått reda på ett bättre svar än jag väntat mig iaf..inge roligt svar men bättre än dt i morse..Men du får verkligen inte försvinna, så hoppas allt blir bra..


Ska iaf snart ta en promenix..kanske en sväng på centret oxå.
Annars har Ken och Pettan gjort köttbullar själv så man sitter och äter nu..riktigt goa :)

Såg nyss att ett coverband som spelar AC/DC låtar ska komma te Arvika nu på lördag..hade så gärna velat gått på dom, men orkar inte åka dit nu..blir inte förrän te julen :)  
Får nöja mig med att jag snart ska se riktiga AC/DC ;)


 
Men nu ska jag gå bortåt..

Nelly Furtado - Say It Right


Kommentarer
Postat av: mfmksfjkf

adda min msn.. du vet vem

2008-11-26 @ 20:19:23
Postat av: Helene

Mmm väldigt lätt och veta vem d :p

2008-11-26 @ 21:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0