Tråk..

Har tråkigt..sitter och fördriver tiden med yatzy på internet, var rätt längesen man spelade det..:p Förkyld e jag med..ont ihalsen som ... :S Pertan som smittat mig..:p

Ohh blir tokig av att sitta och vänta på alla svar på jobb osv..hujja :/ Vill bara ha ett jobb nu så man kommer igång..jäkla skit mitt företag gick i konkurs..tråååk :/ Men blir nog bra dt dära med..har ju iaf på dagis ;)

Önskar bara det går fort till jul nu..vill ha go mat och mys, tror vi ska till min brors frus familj och äta massa gott :) Snart klar med alla julklappar oxå :) Skönt..

Kanske man ska gå och köpa sig oljefärger imorgon och komma igång med min Kiss tavla jag tänkte göra..:p
Är väldigt sugen iaf..;)








Kommentarer
Postat av: KW

de är jag som smittat dig

2008-11-25 @ 15:44:06
Postat av: Helene

haha ja säkert :p

2008-11-25 @ 19:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0