Söndag

Igår var vi ut på Gastro och Hydranten :) Skitrolig kväll med tjejerna..;) 

   

 


Idag har jag inte gjort mkt..vart ute på en promenad med Sandra, Linnéa och Erika..även gjort mat, älgstek ;)
Haha idag gjorde jag iaf en klantig sak..men inte så ovanligt för att vara mig..jag låg i sängen och kikade på en film på min bärbara dator..så kommer Erika in och kittlar mig..så jag råkar få datorn över mig och slår i tänderna och läppen..börjar blöda som fan haha

Så nu har man gått med uppsvullen läpp men that´s life ;)

Ska snart lägga mig..tror jag ska se på AC/DC som jag fick av Erika..så bra så jag får rysningar..tänk när man själv får stå och se dom..längtar så otroligt :) Men e inte så långt kvar..månaderna rinner iväg :S

Snart är dt ju jul och nyår..vilket jag oxå längtar till och som ska firas hos brorsan..
och detta nyår ska fan inte bli lika pissigt som förra..:/

If Today Was Your Last Day - Nickelback
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0