Torsdag

Igår var man på IKEA med Micke, Jonny, Linnéa och Erika...var ju mest Micke som handla..men hittade en julklapp till mormor iaf ;)

När jag och Erika kom hem..så gjorde vi goo mat..sedan kom Bella och Maggie så vi kikade på Snatch allihopa och myste :)

Sen vid 12 tiden på natten så fråga Petter om jag ville med ut på en biltur..haha han hade köpt sig en ny bil..så vi var ute och sladdade runt på lite ställen..åkte även till hans gamla hus och skrämde upp dom som bodde kvar..måste väl undrat var d var för idioter som är ute och åker 1 på natten...haha 
Ne var ju iaf en spännande kväll :p

Nu försöker jag beställa biljett till Arvika imorgon..men eftersom jag har norskt VISA så måste man ha nån mer kod för att bekräfta beställningen och den ligger hemma i Dalarna..och dom jobbar där så måste beställa senare..ohhh :p

Idag ska iaf jag och Erika gå en sväng på centret och kika julklappar..vore skönt och ha alla julklappar gjorda :) Sedan fyller Julia 7 år 26 nov så ska köpa något nu och ta med mig till Arvika..:)

Blir iaf fest imorgon när jag kommer..The Roof och Tiki Room :) På Lördagen blir d lugnt eftersom jag ska vara barnvakt :)

Nu blir d mat..:)
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0