.....

Är i Arvika nu...blev utgång igår, jag, Martin, Markus, Engström var hemma hos Daniel på förfest..riktigt roligt :) Förutom att Daniel bjöd en på jäger shots hela tiden..hujja d tog verkligen te slut haha...

 


Jag och Martin gick sedan in på Tiki Room..var inte så mkt folk..men skoj ändå :) Kvällen slutade på sitt sätt..men hade en rolig stund med dig oxå ;) Bara massa tokigheter på vägen hem..ojoj tror jag beställde taxi 2 gg men glömde bort och bara stack däifrån haha..

Roligt om d kunde vara så fler gånger..:)

Nu sitter jag ensam i huset..brorsan och Cina är på fest..Sammi har somnat och lillgumman somnade i soffan när vi log och kika tvn..så har nyss burit in henne och pysslat om na ♥

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra..får väl sätta mig och kika tvn eller nå..lite ensamt är d iaf :p

Hoppas alla har en bra kväll ♥

Warrant - Sometimes She Cries







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0