:D:D

En till kväll ute med tjejerna ;) Härligt..var hemma hos Sara och Elin först..sedan gick vi till Hydranten :)
Där man hamnar i bråk..jäklar människor som inte fattar ett nej? och varpå ena spottar ena i ansiktet..o sånt har jag vart med om förut så blev flyförbannad =/ Fy fan...

På vägen hem så halkar jag till i en trappa o ramlar typ 5 steg ner...haha måste sett roligt ut, Erika hade tur och se det..när jag kommer hem och letar efter min mobil så finns den inte där :S Då gick jag och erika ut på mobiljakt..hade tappat den när jag snubblade i trappan..så där log den i all blötsnö, tur jag hittade den igen iaf :P haha jaa vikken kväll ;) Men rolig ändå, som alltid ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0