Torsdag

Vakna imorse av att jag fick sms och det ringde...;P Så kunde tyvärr inte sova nå mer..gick upp och åt frukost, sedan kom Pettan och Erica upp..Pettan gick till jobbet vid 2, så jag och Erica gick en sväng på centret.

Köpte med oss en baguett på Big Bite på vägen hem..satte oss och kikade på Heartbreak Hotel och myste :)

Senare ikväll så åkte vi till Micke, Tommy, Andreas och Linus, även Petter och Robban kom och hälsade på :)
Satt där ett tag och snacka om allt haha...alla lika flummiga ;)

Nu är jag riktigt festsugen, så blir nog utgång för mig ihelgen ;D
image163

Sen hoppas man på att det blir massa jobb till veckan ;P Jag och Erica satt och kikade på resor förut idag..så till hösten bär det av, jäklar vad roligt..massa fest och sol ;)


Ne nu ska jag sova..En dag imorgon oxå ;)


God natt på er!

Pussar och Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0