Tisdag

 Städat

 Fixat en intervju i Norge

 Packat kläder

 Ätit tacos med mormor och morsan

 Hälsat på Markus

 Hälsat på mormor

 Kikat en film

Det var min tisdag, nu ska jag åka till Norge igen på torsdag, först till Arvika, sen hämtar Sandra och Linnéa mig där :) Ska nämligen på en till arbetsintervju på fredag, får hoppas det går bra :)

Sen blir det såklart att festa ihelgen eftersom det är 17 Maj (Norges nationaldag) :) 

Längtar tes på torsdag för då får jag nämligen träffa några i Arvika, saknat er så =/
Men i sommar så ska jag en del till Arvika så då ska vi hitta på bus igen ;)

Ne nu blir det att sova..

 Puss & God Natt!

image150




 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0