Söndag :)

Orkar inte skriva så mkt, förutom att man har haft en riktigt bra helg ;P
Har lagt upp bilder från fredagens festade på helene-s.bilddagboken.se :)

Kan iaf berätta att idag har jag, Erica och Pettan storstädat Linnéas och Sandras lägenhet ;)

* Plockat isär avloppet i duschen och tagit bort massa äckel :S Lukta så jäkla äkligt...haha

* Jag och Erica skulle panta burkar men då var ingen mataffär öppet :P

* Pettan kom på att han hade glömt lagt ur sin mobil innan vi satte på en tvättmaskin, så den e ju död nu ;S
   Men vi  hade lite roligt när Pettan kom på vart den var..haha

Så nu är det så rent och fint :)
Nu ska jag äta lite skorpor och te och titta på tvn..har vart sånt härligt väder idag med :) Stor sol och varmt..
Börjar faktiskt trivas här nu..och snart flyttar jag, Pettan och Erica in i lägenheten :)

E ledig imorg, men på tisdag jobbar jag, skoj skoj ;)

Pussar och Kramar från Norge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0