Puhh!

Nu har jag städat mitt rum och dammsugit hela huset + packat och rensat kläder i timmar :S
Satt upp min flygande gris jag fick förra året i 20 års present haha ;)
     
   Min Gris          Bäddat och gjort     Min dalahäst ;)
                            fint :)


Så nu är jag klar för avfärd imorgon till Norge igen, men kommer nog hem över helgen, för brorsan kommer och hälsar på, sen skulle Erica och Pettan oxå hem :)

Så om jag har tur så kanske jag får börja jobba denna vecka eller nästa :) Bli en kontorstjej ;P Har jobbat lite inom det jag ska jobba inom i Norge förr så :)

Blev iaf proppmätt när vi åt hos faster :S Åt gravad lax och motti, så gott :)
Älskar gravad lax, åt nästan upp en hel förpackning själv ;) Fick även glass med chokladsås :)

Nu är jag hungrig igen så blir att gö nån go smörgås och te :)
Sitter och äter på en Marabou chokladkaka nu, Schweizer nöt, tokig i godis ;P

Farsan vann ju en sån dära STOR Marabou låda med 20 st chokladkakor i på Rättviksmarknad, så nu har jag snott några jag ska ta med hihi ;)




Sitter och lyssnar på Kiss - Hide your heart, en favorit hos mig..

Snart kommer dom till Sthlm, och jag kommer inte vara där..så jäkla tråkigt =/ Hade vart sån upplevelse att se dom :) men men..Kanske blir Iron Maiden ist, sen har jag sådan lust att åka på Sweden Rock el Hultsfred ;)



Ne nu blir det en film och smörgås, skriver imorg innan jag far iväg..

Puss och Kramar image122

Den människan som inte  lever med saknad, måste leva ett bra liv...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0