Onsdag

Puhh denna dag har vart lite stressig..
Var först in till Mora imorse med morsan och Maggan, handla lite saker åt mig själv sen mat med mig till Norge :)

Handla därav dessa saker:




När jag kom hem så packa jag iordning all mat jag ska ha med mig, Erica och Peter e ju redan där så dom hade oxå med sig massa mat hihi ;)
Sen packa jag alla kläder, skor osv..så har en STOR resväska fullproppad med kläder nu :)

Har även hunnit med att duscha Emil, (min katt)..och det är ju något han verkligen inte gillar..men ibland måste det göras :) Så morsan fick hjälpa och hålla i han..sen blev han så sur på oss så han gick ut direkt haha :P

 

Men  nu ligger han i min säng och myser :) Han får egentligen inte ligga där för han hårar så :S
Men nu kommer jag vara borta ett tag så då fick han mysa lite inne oss mig :)


En liten hårboll ;)

Var även ner och hälsade på min kära mormor, satt där ett tag och pratade :)

Nu har jag packat klart det mesta..ska bara bränna lite skivor till bilen imorg, för ska köra ner till Arvika, eftersom farsan slutar inte förrän 1 inatt, så får han sova ner och jag kör ;)

Får hoppas jag hinner träffa lite folk imorg innan jag åker till Norge med Linnéa och Sandra, hade vart mysigt :)
Men kommer till Arvika i början av juni oxå ..;)
Måste ju gå på Olssons brygga, och midsommar ska bli mysigt att fira där ;)

Ser iaf  fram emot fredag :) Då ska vi in till Oslo och festa med Mia och Kristine, dricka och mysa i en park tror jag det blir :) Fira nationaldagen som är på lördag :) Spännande hihi

Ne nu ska jag ta mig en dusch och sen försöka sova..låång dag imorgon :)

Ska kika lite på Skattkammarplaneten igen oxå..hihi vet det är en Disney film, men e faktiskt rätt bra och är så söta figurer med i filmen ;)
  
Visst e dom söta??

Kommer skriva i bloggen med när jag är i Norge, ska köpa mig en bärbar dator senare sen, klart jag måste ha en dator haha ;) Annars klarar jag mig inte..;)

God natt på er alla!
Pussar och Kramar

Nu snarkar Emil oxå..haha ;)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0