Måndag

Nu sitter jag alldeles själv i lägenheten, var på intervju idag på Gardermoen åt Tax Free, fick jobbet och nu väntar jag på att dom ska höra av sig om vilken dag denna vecka jag kan börja :)

Men nu är jag alldeles själv tills efter 10 ikväll, eftersom Sandra och Linnéa åkte till Egypten imorse, riktigt fuskigt..men har bestämt mig för en utlandssemester i höst oxå :)
Erica och Peter jobbar..lite skönt och vara själv med, tänkte kika några filmer och spela lite Guitar Hero :)

Ska gö mig nån mat oxå..men ingen aning vad jag ska hitta på :S Nån som har förslag på nån go maträtt som inte tar så lång tid att göra? :) 
Städa ska jag även göra..dammsuga lite och så..behövs eftersom vi är nu 5 st som bor i Sandras och Linnéas 3:a :) Men jag, Erica och Pettan har fått lägenhet nu :D En helt nybyggd 2:a, så vi flyttar in den 4 juni :)

Blir lite knapert i början med pengar osv..men det kommer att gå :) Bättre sen när man jobbat ett tag så man kan lägga undan sparpengar, har då tänkt vara i Norge max 1 år, sedan blir det att flytta till Sverige igen...visst e d roligt och göra nåt nytt, och Norge är ett fint land, men saknar faktiskt Sverige ibland :)

Har även lagt in bilder från helgen på http://helene-s.bilddagboken.se/  ;)
image160

Nu ska jag komma igång med städningen :) Bye bye..































 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0