Vilken kväll..;P

Igår var det en riktigt rolig kväll...;) haha
Började med att jag och Erica åkte upp till flygplatsen och kikade på dragracingen ;) Såg mkt snygga bilar och motorcyklar :)

           

Erica åkte sedan till ett barnkalas så jag åkte hem och åt mat..Vid 8 tiden på kvällen så hämtade Markus och Glenn upp mig..så åkte vi ner till garaget, där dom grillade och drack :)

Under kvällen så åkte vi flak, drack, blev stoppade av polisen, skrapade upp båda knäna gjorde jag ;P, snodde en kundvagn och åkte runt i..aa hela kvällen var ett äventyr ;) Har även lagt ut massa bilder på bilddagboken :)

Erica filmade oss igår när vi åkte flak, fast vi blev fler senare mot kvällen ;)




Men riktigt roligt var d ;) Så roligt så jag kom hem före 10 imorse..haha :P

Men nu ska jag duscha och sen ut i det härliga vädret, får njuta av dagen för imorgon åker vi tillbaka till Norge..:)

Pussar och Kramar




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0