Fiske..

Får bara lov att lägga upp denna video ifrån söndags när jag, Marcus och Martin var och fiskade i Värmskog..:P
Martin hade med sig nån motor som vi skulle ha för att slippa ro så mkt..men för dt första lät dt som världens elvisp..skitroligt och vi kom typ fram några mm i taget när vi åkte..haha. man skulle vart med för att se hur roligt d såg ut..;P


Fick iaf ingen fisk denna kväll sen regna emellanåt..lite tråkigt =/ Men mysigt ändå..:)

Orkar inte skriva om midsommar och dt nu..ska snart åka tåget till Oslo igen, känns inte som om man vart i Arvika 6 dagar..:S Hinner ju inte med allt man ska göra..men funderar kanske på att åka hit till festivalen, om jag inte åker ner till Power Meet i Västerås :)

Firade iaf midsommar i Värmskog, ut på Olssons Brygga på midsommardagen, sen träffat Emelie och hennes syster, Jessica och lite fler..tillbringat en dag med mina goa brorsbarn oxå <3

Kan gärna kika min bilddagbok..där ligger dt en del bilder nu från midsommar och allt ;)

Även tatuerat mig..hihi, blev skitnöjd..ska slänga upp lite bilder senare :)

Dröjer väl inte annars så länge te tills jag kommer till Arvika igen..tar ju inte lång tid att åka hit från Oslo ;)
E ju långledig snart igen..hehe

Nu ska jag duscha, äta och sedan går ner till tåget :)

Ha dt så bra alla!

Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0