Wiiee

Idag mår jag faktiskt riktigt bra..fått løn, det ær inte långt kvar tes jag och Sandra åker, jag, Sandra, Pettan och Erica ska æta tacos ikvæll och mysa ;)

Det som bara ær lite sæmre ær att det bara regnar..så tråkigt =/ Sedan att jag gick upp halv 4 imorse till jobbet så e lite trøtt nu ;S Men ska gå en svæng på centret och kika nu..roligt nær man fått løn så man kan køpa sig nå fint ;)

Helgen har iaf vart bra..i fredags så var jag, Petter, Erica och Peter ute och gick en svæng runt Jessheim på kvællen, var så hærligt væder..sen kika vi film, på lørdagen så var jag och Erica ut en svæng på krogen.. helt ok helg :)

Ne nu ska vi gå vidare..hoppas alla har haft en bra helg :)

Puss och kramar från Norge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0