Sol sol..

Har næstan nyss kommit från jobbet..riktigt trøtt idag :S Gick upp 4 imorse..uscha, inge roligt och jobba førmiddag =/ Men men..e iaf stor sol idag, vilket e riktigt skønt..:)

Erica och jag har gått en svæng på centret..ska hem nu och duscha sen vila lite..sen kommer kanske Micke på besøk lite senare ikvæll :)

I høst blir det førmodligen utbildning på flygværdinna før mig :) Har tænkte længe på d..och bestæmt mig før att utbilda mig till det..lika bra att prova på :) Har lite panik øver livet nu..mkt jag vill gøra..resa och utbilda mig..skaffa familj :S ja man får ta en dag i taget helt enkelt..

Men i september blir det iaf en resa till Bulgarien, rætt så många e vi redan som ska sticka ivæg :) Ska bli riktigt gøtt..Sen i vinter ska jag och min familj resa førmodligen till Egypten :)

Jag och Sandra ska ju ut och flyga snart med..om ca 2 veckor, men vart vi ska sæger jag inte æn..hehe vi ska ut iaf på lite æventyr ;)
Efter det ska jag, Erica och Sandra åka till Arvika och gå ut en helg..och helgen efter det så åker jag igen till Arvika på hamnfestivalen :) Længtar..kænns som man vill hinna med mkt denna sommar men finns ju inte tid..jaja :P Kommer en sommar till och då ska vi sticka på Sweden Rock eller Hultsfred..:)

Ne nu ska vi trippa hemåt..æta lite och ut i solen :)

Saknar en person rætt mkt oxå..førsøker glømma allt men ær inte lætt =/ Många minnen..men man kænner sig rætt bortglømd..helst nær man inte ens sæger Hej till en  nær man ser varann..

Ønskade jag kunde gjort allt annorlunda.. :(

Pussar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0