Zzzzz...

Neee...nu har jag kikat på 2 st filmer...och fortfarande inte trött..guuu kanske beror på att jag sov rätt länge idag..Har nyss dillat lite med Erika, dom är i Åre och ska fira nyår där..så d var lite fest där nu, skoj :)

Mat har jag iaf fått i mig..men ska ta mig en nattmacka nu..tyst är det i huset oxå..brorsan, cina och sam sover..dom åker te Dalarna på tidag...hela huset för mig själv :) Gött d..

Suttit och kikat bland mina bilder från somras..vill ha sol och värme..less på detta nu..kallt och jäkligt :p
Tänkte om det går enligt mina planer vara ledig iaf 1½ månad i sommar..åka runt lite i Sverige..vill även på Sweden Rock i juni :) Men dt ska väl ordnas..:)

En rolig sommar var dt iaf i år :)

  

 

 



Vill ha sommar igen <3

Men nu blir det den dära smörgåsen..sen ska vi se om fröken Särnblad kan sova..

Gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0