Julklappstips...

Haha jaa shit va jag fick skratta ikväll..Pettan skrev på msn att han hade sökt på julklappstips mellan 100-500 spänn för ..hade fått fram denna..
 "Spider Catcher" ----> 

Va tusan e d för något? haha ska man gå och suga upp spindlar? O hur roligt e dt att få i julklapp..? :S
 
Såhär står det om den iaf:


Hur kul vissa än tycker det är att dra av ben från harkrankar eller fånga och smasha spindlar, så är vi betydlig fler som inte alls gillar tanken på att ha en spindel kilandes omkring i vår stängda hand eller för den delen söndermosad mot en vägg.


Problemet är bara att spindlar är så vidriga att vi inte heller är glada att dela bostad med dem. Lösningen på problemet är nu här och heter Spider Catcher. Med denna manick kan du på en armlängds avstånd plocka upp småkryp, bära ut dem, och släppa dem oskadda i det fria.


Eftersom Spider Catcher är 65 cm lång når du enkelt småkryp i hörnor, under sängar, i tak etc utan att behöva komma i närheten av dem. Tack vare en smart konstruktion med strån som kniper tag om bytet fångas dessutom spindeln utan att den skadar sig (fysiskt i alla fall).



Jaa herregud..folk hittar då på allt oxå..fast kanske vore bra för mig jag som e så spindelrädd ;p
Men verkligen inge jag skulle ge i julklapp..gott skratt fick jag mig iaf ;)

Nu ska jag sussa..
Pussa ♥






Kommentarer
Postat av: Fanny

TAck.. =)

2008-12-10 @ 11:24:05
URL: http://pintet.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej babe! Allt bra? :) puss

2008-12-10 @ 12:15:12
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0