Hahaha..

Denna onsdag har jag vart med Sandra, Marit och Fredrik på köpcentret och kikat lite.. köpte en till julklapp till morsan, sedan gick jag hem te Sandra och Linnéa..kikat på Bonde Söker Fru :)
 
Nu ska jag snart sussa..men Pettan hade lite roligt med min dator medans jag la in julklappar..:p Ojoj

Förstår att Leksingar är lättroade haha..;p

 

 

Jaa du..va ska man säga? :p

Åker iaf hem te Dalarna på fredag..gött d ;) Jag och farsan ska åka längdskidor om mina skor passar fortfarande..sedan ska vi klä julgran m.m...innan vi sticker te Arvika :) Mys..

Godnatt med er! ♥

Kommentarer
Postat av: Henrik

Hahaha han ska då alltid va roligast den där :p

2008-12-18 @ 13:06:01
Postat av: Josefin

Vilka bilder :) haha

2008-12-18 @ 13:06:58
Postat av: Pettan

Riktigt härlig kille de där

2008-12-18 @ 13:07:36
Postat av: Elin

Åhh va mysigt :) puss puss sötiiis

2008-12-19 @ 09:59:00
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0